Ansøgningsfristen var den 22. august 2022.
 
Har du administrativt flair og gode kommunikationsevner? Og har du lyst til at gøre en forskel i en grøn organisation? Så er det måske dig, vi mangler til vores sekretariat. 
 
Fugleværnsfonden søger en engageret og selvstændig medarbejder til administrative opgaver samt kommunikationsarbejde 10-15 timer ugentligt. Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse, hvor kommunikation og formidling er en vigtig del af dit studieforløb. Har du faglig viden om fugle og naturforvaltning vil dette være en fordel, men ikke et krav.
 
Vi lægger vægt på, at du er: 
  • God til skriftlig formidling
  • God til at kommunikere med mange forskellige mennesker
  • Har ’gå på-mod’ over for nye opgaver
  • Serviceorienteret, selvstændig og ansvarsbevidst
  • Ikke bange for at pakke materialer og lave kaffe – det gør vi andre også
  • Bekendt med organisationsarbejde  
Dine arbejdsopgaver vil være:
  • Kontorarbejde, såsom telefonpasning og forsendelse mm.
  • Formidling og diverse kommunikationsopgaver, bl.a. via hjemmeside
  • Planlægning/organisering af diverse arrangementer rundt om i naturreservaterne (fra kontoret)
  • Deltagelse i PR og kampagneaktiviteter
  • Bilagshåndtering og småopgaver inden for økonomi og regnskab samt hjælp til fundraising
  • Praktisk planlægning og bistand til møder
Der vil også være plads til at komme med idéer og lede et projekt fra start til slut. Du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse. 
 
Vi tilbyder et lærerigt studiejob, hvor du får lejlighed til at afprøve og udvikle dine faglige kompetencer i en organisation, som arbejder med naturforvaltning, fuglebeskyttelse og naturformidling.
 
Du bliver en del af et lille sekretariat, som udgør otte medarbejdere og to frivillige, men vil via dit arbejde også få en bred kontaktflade med de over 250 frivillige i Fugleværnsfondens arbejdsgrupper, som er knyttet til fondens naturreservater. 
 
Dit arbejdssted vil være Fugleværnsfondens sekretariat på Vesterbrogade 138-140, 1620 København V. 
 
Timerne aftales fleksibelt under hensyntagen til studie og opgaverne på kontoret. Lønnen følger overenskomst. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Stine Bærentzen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og tlf. 2449 9624. 
 
Ansøgning og CV sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest mandag 22. august 2022 kl. 12.
 
Tiltrædelse 1. oktober 2022.
 
Om Fugleværnsfonden
Fugleværnsfonden er en selvstændig fond, der har til formål at værne om fuglelivet i Danmark og gennemføre naturformidling fra fondens 23 naturreservater, som udgør mere end 1000 hektar.