fredag 9. juni 2017
Studentermedhjælper til Fugleværnsfonden
Har du administrativt flair, gode kommunikationsevner og lyst til at gøre en forskel i en grøn organisation? Så er det måske dig, vi mangler til vores sekretariat.
Vores nuværende studentermedhjælper bliver kandidat fra sit studie til august, og har fået andet job. Derfor søger Fugleværnsfonden en ny engageret og selvstændig medarbejder til administrative opgaver samt kommunikationsarbejde 10-15 timer ugentligt. Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse, hvor kommunikation og formidling er en vigtig del af dit studieforløb. Har du faglig viden om fugle, naturforvaltning og/eller landskabspleje vil dette være en fordel, men ikke et krav.
Vi lægger vægt på, at du er:
• God til skriftlig formidling
• Rutineret bruger af Microsoft Office
• Udadvendt, med humor og ’gå på mod’ overfor nye opgaver
• Ikke bange for at tage fat på at kopiere, pakke materialer og lave kaffe – det gør vi andre også
• God til at kommunikere med mange forskellige mennesker
• Serviceorienteret og ansvarsbevidst
• Bekendt med organisationsarbejde
Dine arbejdsopgaver vil være:
• Kontorarbejde, såsom telefonpasning, kopiering, arkivering og forsendelse mm.
• Praktisk planlægning og bistand til møder og projektarbejde
• Planlægning/organisering af diverse arrangementer rundt om i reservaterne (fra kontoret)
• Formidling og diverse kommunikationsopgaver, bl.a. via hjemmeside og sociale medier
• Deltagelse i PR og kampagneaktiviteter, inkl. udarbejdelse af pressemeddelelser til lokale medier og Facebookannoncering
• Bilagshåndtering og småopgaver indenfor økonomi og regnskab samt hjælp til fundraising
Vi forventer, at du giver en praktisk hånd med i spidsbelastede situationer, men der kan også være plads til at komme med idéer og lede et projekt fra start til slut. Du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse, men du har stadig et par år tilbage, så vi ikke mister dig lige med det samme.
Vi tilbyder et lærerigt studiejob, hvor du får lejlighed til at afprøve og udvikle dine faglige kompetencer i en organisation, som arbejder med fuglebeskyttelse og bæredygtig naturforvaltning. Du bliver en del af et lille sekretariat, som udgør 6 medarbejdere og 2 frivillige, men vil via dit arbejde også få en bred kontaktflade med de ca. 220 frivillige i Fugleværnsfondens arbejdsgrupper, som er knyttet til fondens reservater.
Dit arbejdssted vil være Fugleværnsfondens sekretariat på Vesterbrogade 138-140, 1620 København V. Timerne aftales fleksibelt under hensyntagen til studie og opgaverne på kontoret. Lønnen følger HK-overenskomst. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Havemose på hanne.havemose@dof.dk, tlf. 3328 3813.
Ansøgning og CV sendes til direktør Kristian Dammand Nielsen på fvf@dof.dk.
Ansøgningsfristen er 1. august 2017.
Samtaler forventes afholdt i uge 34 og 35 med tiltrædelse snarest derefter.